Selasa, 8 September 2015

Natural Bamboo Slimming Suit

100% original !!



Natural Bamboo Slimming Suit dalam bentuk 'textile' mempunyai daya penyerap peluh yang hebat dua kali ganda lebih baik dari kain kapas (cotton). Kemampuan penyerapan luar biasa daun pemakainya dari kain kering, segar dan lebih selesa.

Suit ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat ... ...

Dijual di dalam kotak yang cantik dan sesuai dijadikan hadiah dan berwarna kelabu seperti di dalam gambar


4 fungsi utama utk mdapat bentuk tubuh yang sempurna:

  • Menjadikan payudara yg sempurna dan menarik.
  • Mengencangkan perut – perut rata, pengetatan pinggang, pinggang ramping.
  • Menjadikan punggung dlm bentuk yg lebih fleksibel.
  • Membentukkan peha yg lebih ideal




Bamboo Slimming Suit merupakan produk direct selling TV yang terlaris di Taiwan yang terbuat dari benang arang buluh alami bersaiz nano dicampur dengan bahan poliester.

Bahan pakaian arang buluh mempunyai struktur yang padat dan mengandungi banyak pori-pori dan mineral. ini sangat baik dalam menghilangkan bau tak sedap, kelembapan dan bakteria.

Selain itu, menggunakan sinar infra merah dan anion release yg sangat membantu untuk menjaga kelangsingan badan dan meningkatkan metabolisme, membuang dan membakar lemak badan dan kotoran, racun tubuh, bau badan, membunuh bakteria - virus, sehingga tubuh menjadi sihat, cergas, bebas penyakit, menurunkan berat badan dengan baik dan membentuk body tubuh seksi dan payudara yang sesuai.

Natural Bamboo Slimming Suit adalah pakaian dalam anti bakteria yang di rancang secara khusus oleh ahli kecantikan dan ahli anatomi tubuh untuk membentuk tubuh langsing ideal Natural Bambo Slimming suit membentuk Body Wanita yang cantik dan praktikal mempunyai 4 fungsi utama iaitu: * Menegangkan payudara * Menegangkan otot perut * Mengangkat punggung * Membentuk paha


Manfaat lain Natural Bamboo Slimming Suit

1.Menghilangkan bau Pakaian Buluh Alami dapat meneutralkan bau dengan menyerap dan membubarkan bau badan dan bau peluh. Pakaian ini menghilangkan - / + 88 - 95% dari bau kurang sedap dan juga menyerap bahan kimia yang beracun seperti sulfida, nitrida, metanol, benzena, fenol.

2.Menjaga kulit tubuh tetap kering dan selesa Pakaian Buluh Alami merupakan bahan yang sangat baik untuk menghilangkan wap air. Pakaian yang diperbuat daripada benang buluh arang, membantu menyerap peluh badan yang berlebihan, menjaga tubuh tetap kering dan sihat, supaya tidak terdedah kepada cuaca sejuk ketika tertiup angin.

3.Menjaga kelembapan Normal Bila kelembapan dalam ruangan menjadi tinggi, pakaian arang buluh menyerap molekul air, sebaliknya ia akan melepaskan molekul air bila terlalu panas. pakaian ini menyesuaikan kelembapan suhu badan sesuai dengan keadaan luaran.

4.Maintains kehangatan Percubaan menunjukkan selepas terkena cahaya halogen 500 watt selama 10 minit, suhu pakaian arang buluh mengecut hingga 8,89, yang merupakan 6,79 lebih tinggi dari pengkerutan PET.

5.Mengandung Trace Elemen Pakaian Buluh Alami, kaya akan kalsium, magnesium, besi, kalium, mangan, fosforus, dll struktur hexangular yg padat dan mempunyai banyak pori-pori untuk mengurangkan ion elektrik statik.

6.Melangsingkan badan dan Membentuk body. Natural bamboo di reka bentuk khusus untuk pakaian wanita yg boleh menjaga bentuk body serta menghancurkan lemak badan, mengecilkan perut, paha, mengangkat dan membentuk pinggul (punggung) yang turun, mengangkat dan membentuk payudara, serta menjaga tulang belakang belakang agar tidak bongkok.

Dengan bahan lembut dan anjal, cepat membentuk body badan ideal secara semula jadi dan selesa dipakai sehari - hari, untuk berolah raga, sebagai baju senam, pakaian renang, dalaman baju pesta, dalaman baju kerja atau selagi santai, sehingga bentuk tubuh indah lebih cepat terbentuk.

Cara mencuci dan merawat:
- Pakaian Natural Bamboo harus dicuci dgn cara manual menggunakan sabun ringan.
- Setelah dicuci dan biarkan kering alami dan jemur di tempat yg teduh dan sejuk.
- Jangan memakai bahan kimia pemutih pakaian.
- Tidak boleh menggunakan mesin basuh dan mesin pengering pakaian.
- Di strika dengan suhu ringan dan cepat, untuk mengelakkan kerosakan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan